(iOS) Cooking Sweet : Home Design, Restaurant Chef Games codes onbeperkte bron
Feb 10, 2022 4:03:29 GMT -5
Post by ovatbietedvi on Feb 10, 2022 4:03:29 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Sweet : Home Design, Restaurant Chef Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Sweet : Home Design, Restaurant Chef Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes onbeperkte bron ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Sweet : Home Design, Restaurant Chef Games 2022 version ▞▞▞
Ik heb mijn eerste antwoord 3 sterren verwijderd omdat de niveaus bijna onmogelijk beginnen te worden!!!!! Ik weet dat ik nog maar een kind ben, maar ik denk dat volwassenen het ook moeilijk vinden! met het woord ", het is moeilijk, ik bedoel de duimen omhoog niveaus gewoon bijna onmogelijk hoe dan ook alles is in orde, maar de niveaus zijn gewoon niet eerlijk !!
Ik kan het volgende restaurant niet downloaden. Er staat altijd dat GEEN INTERNET. zoals wat de!? Mijn signaal is allemaal hoog. Tsk. Maak het!
Dit spel is vertraagd...wanneer je op een item drukt om te serveren. Je moet er meer dan één keer op tikken. Dit spel is traag... en uiterst frustrerend. Je verliest omdat het spel het niet bij kan houden....verwijderen 👎👎👎
Erg leuk 💖 Onlangs geïnstalleerd en ik ben dol op de gameplay, graphics 💖 Sterk aanbevolen.
het is zo'n goed spel, maar idk waarom ik niet naar level 15 kan gaan tijdens het ontbijt. het blijft laden huhu pls repareer het, heel erg bedankt
Net begonnen met spelen, maar het lijkt me een leuk spel. Briljante tijdverspiller.
Te vroeg om te zeggen. Ik vind het leuk. Net begonnen
Zeker leuk
Zeer gratis te spelen vriendelijk! Advertenties zijn vrijwillig en niet opdringerig. Het verhaal is verrassend slim en lief in zijn opzet voor het spel. Lijkt geschikt voor verschillende leeftijdsniveaus, vooral omdat sterren kunnen worden verdiend door hogere niveaus van een niveau of een ander niveau te voltooien. Oh! En ik vond het heel leuk om te weten hoeveel sterren ik nodig had om een kamer vanaf het begin te voltooien in plaats van levels te spelen en te hopen dat ik genoeg had om een tijdje van het decoratieaspect te genieten. Absoluut een meer ontspannend tap-cook-spel!
Briljant spel, wordt ook eens tijd bedankt koken zoet
Dit spel is heel gemakkelijk te gebruiken. Ik speel dit spel graag elke dag.
Ik ben er zo dol op, het is de beste game die ik ooit heb ontdekt! Als het intens is, hou ik ervan omdat ik het kan SPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED
vind het leuk maar wordt te moeilijk zet in een ontspannen modus.niet iedereen vindt het getimed en te moeilijk om te spelen.ik geniet van games als ik mijn tijd kan nemen
De app is leuk en ik geniet van mezelf. Maar de klanten zijn te veel tegelijk en die lange bruine oude vrijster tweelingzussen zijn zo onbeleefd. Met hun ongeduld zijn ze eigenlijk allemaal. Opruimen daar addatues.
bd
Kool spel. Ik hou van de graphics.
Weet je wat? Als ontwikkelaar van games moet je nadenken over wat ervoor zorgt dat spelers je game leuk vinden! Het enige wat je ooit denkt is om advertenties weer te geven en geld te verdienen als spelers die advertenties zien, je denkt niet aan wat spelers zullen voelen als je advertenties weergeeft en ons zoals altijd moeilijke modi laat spelen. We zouden ons vervelen als de spellen eenmaal moeilijk zijn en we zullen niet aarzelen om je spel te verwijderen. Ik bedoel maar!
Tot nu toe zo goed
Het Ramen Ya-podium is bevroren. Zie dat iemand anders hetzelfde probleem heeft.
Slechte
Het is geweldig Het is LEUK En een geweldig spel voor kinderen 👏 👍 👌
Deze freaking games zuigen, het blijft ijskoud en nee, het is niet mijn geld van mijn games
Cooking Sweet : Home Design, Restaurant Chef Games Simulátory mwwi
Zal me mijn laatste persoon niet geven om de score af te maken
Dit spel lijkt wel leuk
Het is een geweldig spel, ik heb zoveel plezier. Maar er valt niet meer te renoveren, het komt eraan binnenkort......Ik dwaal wanneer
geen goed spel
Beste game ooit, omdat sommige mensen niet graag Candy Crush spelen, maar ze houden van het ontwerpen van een huis, dan is dit de beste game voor hen ❤️❤️
Cooking Sweet : Home Design, Restaurant Chef Games จำลองสถานการณ์ qoub
Tutorial is bij mij afgebroken. Wanneer wordt gevraagd om op Kladblok of iets anders te drukken, zoomt het in op de hoek en kan ik alleen op die hoek drukken. Het bleef voor altijd zo, dus ik denk dat dit nu gewoon mijn spel is, als dingen belangrijk zijn, markeert het gewoon de hoek. Anders is het leuk.
Tot nu toe.. echt geweldig!
Leuke, schattige, geweldige manier om tijd te doden.
Cooking Sweet : Home Design, Restaurant Chef Games Simulation dfa
Geweldig spel zeer verslavend !!!!..geweldig werk!!
Doodle Jump Árkádjátékok ocul
Ontspannend en plezierig.
Iets te snel voor mij. Ik weet zeker dat anderen het leuk zouden vinden.
Het is een goed spel, maar als je het eten niet op tijd serveert lopen ze gewoon weg
Cooking Sweet : Home Design, Restaurant Chef Games Simulátory mwwi
ik hou ervan
Goed tot nu toe
Het is al zo leuk! Breng alsjeblieft meer inhoud mee.
Goed spel afgezien van de advertenties
Leuk en plezierig.
Geweldige games, maar ik zit vast
Het is een goed spel, maar ik kan de tijd verstrijken met dit spel 😕😕
Ik ben echt dol op dit spel. Het was zo gemakkelijk om geld te verdienen en elk niveau te halen, waardoor het spel leuk was om te spelen. Zorg ervoor dat je elke kans grijpt om 2x geld te verdienen, want het is overal in het spel
cool spel