Post by ovatbietedvi on Feb 10, 2022 4:00:28 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dead Ahead: Zombie Warfare ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dead Ahead: Zombie Warfare IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod veel uithoudingsvermogen ▞▞▞
▞▞▞ Dead Ahead: Zombie Warfare 2022 version ▞▞▞
Geweldig spel!
Graphics en gameplay zijn geweldig. Ik verwachtte wat te betalen om content te winnen voor een gratis spel als dit, maar de moeilijkheidsgraad van dit spel maakt het een automaat. Je moet letterlijk advertenties vermalen of meer munten kopen om je team te upgraden om zelfs maar een kans te maken tegen de timer. Het wordt gewoon dom. het is hebzucht die het spel verpest. Verder is alles in orde.
Hallo ontwikkelaars van deze game Ik wil iets melden waarvan ik niet weet of het een bug is, maar mijn game crasht elke keer als ik een militaire case open Ik krijg altijd een bericht dat de game crasht, het gebeurt altijd elke keer dat ik een militaire case open en het irriteert me en elke keer als ik het spel open nadat de militaire zaak is gecrasht, is mijn spel mijn militaire zaak verdwenen, maar ik krijg niets zoals mijn gratis te openen militaire zaak is te gebruiken, maar ik krijg niets plss devs repareer dit en ik geef deze game 5 sterren .
Het spel is een leuk spel van het type torenverdediging, maar de beloning om te winnen wordt groter naarmate je vordert
Zou geweldig zijn zonder zoveel advertenties
Feiten in deze door advertenties geteisterde game, ondanks dat ze hebzuchtig zijn en niet schelen, hadden een goede game kunnen zijn met een demo en dan betalen voor de volledige versie, maar ze maakten het met advertenties besmet en wacht monteur, verdoezelt de gameplay echt, wat potentieel heeft, maar het lepeltje voedt je het .... Volledig teleurgesteld, had een goed spel kunnen zijn
Spel is goed. Heeft betere beloningen nodig. Zombies/vijandige mensen hebben het grootste voordeel op alles.
Dead Ahead: Zombie Warfare Strateji Oyunları djlv
geweldig spel
De game is in het begin leuk, maar kan soms erg frustrerend zijn. Vooral in de tweede helft waar de moeilijkheidspiek gek wordt en bepaalde niveaus ondraaglijk oneerlijk worden. Het geheel unieke upgade-systeem kan ook een probleem zijn en veel goede dingen zitten achter contant geld opgesloten of kosten veel te veel munten. Als je de dingen niet helpt, is er geen goede manier om munten en contant geld te verdienen als je te laag bent en alle resterende niveaus ofwel nachtmerries of moeilijk zijn.
Ik ben zo blij met deze nieuwe updates. Ik speel dit spel al heel lang en ik ben blij te kunnen zeggen dat het eindelijk in een staat is waarin het echt te verslaan/betaalbaar is. Ik wou alleen dat het iets minder loon was om te winnen.
Dead Ahead: Zombie Warfare Stratégiai játékok jewd
De spellen zijn goed, en ik vind het leuk dat wanneer een eenheid sterft, ze veranderen in een van de gemuteerde zombies die in het spel zitten. Hoewel ik graag de factie-monteur voor skins zou willen kunnen schakelen. En aangezien sommige skins nodig zijn voor een factie-power-up, zou het leuk zijn om die skins met munten te kunnen kopen.
Heel leuke app
Mooi hoor
Dead Ahead: Zombie Warfare 策略 ibc
Dead Ahead: Zombie Warfare Stratégiai játékok jewd
Nou, de games zijn goed, één probleem, de brandstof, luister nu naar me. Ik ken de games op andere platforms zonder brandstof, maar je werkt die versies nooit bij, dus waarom zou ik de game daarop kopen? Oh, ook voor de context bedoel ik de Xbox- en vita-versies van de game
het spel is goed, ook erg moeilijk voor niet-betalende gebruikers (-1 ster), en de laatste tijd komt de foutmelding "apparaatklok of tijdzone is ongeldig" te vaak voor (-1 ster), het is vervelend.
Dead Ahead: Zombie Warfare 策略 ibc
op een gegeven moment te moeilijk om geld te krijgen en nieuwe personages moeten gratis zijn, niet alleen met geld
Moest het verlagen naar 3 sterren. Ze hebben zoveel van de spelers afgenomen. Skirmish-modus is verdwenen, ze hebben de niveaus van eenheden verlaagd, en het lijkt erop dat zombies meer kunnen doen terwijl ze enkele eenheidsvaardigheden hebben verwijderd, zoals Glen die opstaat na zijn dood. Waarom spelers straffen? Een uitdagingsspel is leuk, maar niet als het zelfs de meest toegewijde spelers zal straffen. Het is bijna onspeelbaar, vooral late game.
leuk spel maar slechte balans. dwingt je bijna te betalen om verder te komen in het spel.
Het is een leuk spel. Hoewel ik nooit een fan ben van het "vul energie om meer te spelen" ding. Mooie grafiek. Eenvoudig spel. Over het algemeen leuk
Een van de beste mobiele games. Zoals de meeste eindspel-dingen worden een beetje muf. Misschien 20 uur fatsoenlijk spel voordat het hetzelfde wordt. Moeilijkheidsgraad om u te laten betalen. Helaas sluit dit de meeste ontgrendelbare karakters uit, wat klote is. Al met al zijn de niveaus en strategie van het spel behoorlijk goed, wat er echt voor werkt. Het is zo'n spel waar je £ 20 aan gaat uitgeven om ervan te genieten.
Crasht in League-gevechten in een zwart scherm, log opnieuw in en de voortgang van gevechten gaat verloren. Ik heb een Galaxy S21 helemaal geüpdatet, deze game is ook een geldgrijper, je komt mensen tegen die betalen om te spelen en je bent ###### of loopt tegen een muur aan in Missions.
Garbage: zo'n 8 uur leuk, daarna knal je keihard tegen de muur. Missies worden te moeilijk rond level 5/6, en je zult echt geld moeten uitgeven om eenheden te kopen die kunnen winnen, of om de eenheden die je al hebt gekocht te upgraden. Ik zou op geen enkele manier zo ver zijn gekomen als ik de upgrade van $ 3 niet had gekocht, weet dat ik minstens $ 20 zou moeten uitgeven. Je alternatief voor het uitgeven van echte $$ is het kijken naar commercials om 50 goud te krijgen, want je hebt 3000 goud nodig om een fatsoenlijk personage te kopen (of 3000 uitgeven om je squadron te upgraden zodat je het volgende niveau kunt verslaan), en je verdient maar 10 goud missies doen zodra je de muur raakt. Kortom, je gaat heel snel van plezier maken naar 4 uur commercieel kijken om misschien het volgende niveau te verslaan, tenzij ik $ 60 aan upgrades en gouden pakketten wil laten vallen. Nee bedankt. Ga voor games zoals WD no mans land of metal slug (vergelijkbaar hiermee) - beide zijn veel eerlijker en "vereisen" je niet om geld uit te geven om vooruit te komen.
Deze spellen zijn leuk tot je niveau 10 bereikt, waar de moeilijkheidsgraad zo hoog is dat 100 beloningsadvertenties en $ 20 nog steeds geen verschil maken, elk niveau dat ik in missie 25 heb geprobeerd, heeft alleen heksen, dikke zombies en politieagenten gehad. De moedmeter begint zo laag dat je moet wachten tot 60 seconden verstrijken voordat je echte schade begint aan te richten, maar tegen 30 seconden zijn de zombies ofwel te gegroepeerd of hebben ze je al vermoord. In principe is dit een spel om te verliezen
Ik heb per ongeluk een ander probleem gevonden, dus ik speel het spel een paar seconden. Gewoon om de doos te claimen, dan verlaat ik het spel door de knop Recente apps op mijn apparaat te gebruiken en de apps weg te vegen, na de volgende uren speel ik het opnieuw, de spelgegevens deden het niet t wordt gered. na een paar tests realiseer ik me iets dat de spelgegevens alleen worden opgeslagen als ik het spel afsluit met de knop Terug op mijn apparaat en klik op de knop "Bent u zeker dat u het spel wilt verlaten (JA) (NEE)". Ik hoop dat het een fixBug krijgt. Zal het opnieuw bekijken als er een andere bug is
Geweldig spel, één ding is dat het veel te lang duurt om het gas bij te vullen
Een goed spel behalve om 2 grote redenen. 1. Je besteedt meer tijd aan het kijken naar advertenties in plaats van aan het spelen (je moet ze bekijken om binnen redelijke tijd vooruitgang te boeken). 2. Het spel vertelt je niet hoe het upgradesysteem werkt. Als je er pas later naar kijkt, moet je veel geld verspillen aan het repareren ervan. Er is ook geen reset-accountoptie.
Leuk spel, zelfs als je gratis speelt
Ervan genieten. 4 sterren kunnen altijd upgrades gebruiken
Het laadt langzaam in en uit gevechten en de uitbetalingen zijn laag. Er zijn niet genoeg materialen om je personage te verbeteren. Je komt dus regelmatig vast te zitten omdat je niet snel genoeg energie kunt genereren voor je low-level vechters die binnen 3 seconden worden gedood.
De game heeft een geweldige stijl en de gameplay is leuk, alleen is het erg flauw wat betreft andere dingen. Er zijn maar heel weinig dingen die je kunt doen, behalve de hoofdmissies. De beloningen zijn veel te weinig en na een tijdje loop je vast, kun je geen 3 sterren krijgen of zelfs het level afmaken omdat de levels te snel buitengewoon moeilijk worden en er geen manier is om je jongens te verbeteren zonder echt geld uit te geven. Er moet een manier zijn om te upgraden en vooruit te gaan zonder echt geld te gebruiken.
Haat wachten op benzine, de rest is erg goed.
Deze game is goed en ik krijg het idee dat ze proberen te hebben, maar ik verwijder de game omdat het zo moeilijk is om eenheden te krijgen toen ik voor het laatst speelde en het geldsysteem moet worden gerepareerd dat het zo'n sleur is om een beetje te betalen voor iets zou niet zo moeilijk zijn om de eenvoudige eenheden te krijgen die ik gewoon verwijder omdat het beloningssysteem niet erg lonend is in vergelijking met andere games
Ik geniet momenteel echt van dit spel, het is gemakkelijk te spelen, de graphics zijn cool en het is niet frustrerend of te betalen om te winnen zoals zoveel andere. Je kunt het spelen wanneer je maar wilt en je hoeft je geen zorgen te maken dat andere spelers je aanvallen of grotere legers laten groeien, omdat het een zombiespel voor één speler is ... fantastisch
leuk spel
verslavend
Dit is een geweldig spel, ik hou ervan! Behalve dat sinds ik er weer in kwam, de synchronisatie met Facebook werd verwijderd en ik al mijn voortgang verloor! Ik ben het geld kwijt dat ik aan dit spel heb uitgegeven en voel me een beetje opgelicht. Het is jammer, want dit is zo'n goed gemaakte en ontwikkelde game. Als dit een ander spel was, zou ik waarschijnlijk 1-2 sterren hebben gegeven voor zo'n ongemak. Het is echter nog steeds niet cool hoe ik van mijn vooruitgang ben beroofd.
Veel plezier, soms een beetje frustrerend.
Niet slecht, er moet genoeg strategie zijn, soms niet genoeg energie, je komt in het ritme van het spelen, maar moet dan stoppen en naar drie advertenties kijken om nog een paar runs te proberen, aangezien sommige van deze missies lastig en behoorlijk moeilijk kunnen zijn.
Leuk.
Het is een geweldig spel... alleen de benzinetimer is te lang, dus ik moest 2 of 3 uur wachten om het opnieuw te spelen...
Dead Ahead: Zombie Warfare Strateji Oyunları djlv
Sokak Yarışı 3D Yarış vlmx
mooie looks en plezier zolang het duurt. dan verandert het in een hel, het "upgraden" van karakters voelt alsof het niets doet en de voortgang wordt volledig stopgezet.
Ik heb dit spel gedownload als een spel om te spelen tijdens een lange autorit. Het begon leuk zonder geforceerde advertenties, hoewel er een willekeurige op tijd gebaseerde voortgangsbegrenzer is in de vorm van "gas" die kan worden omzeild door advertenties te bekijken. Ik snap het, ontwikkelaars moeten ook eten. Ik geef een beoordeling met 1 ster omdat er in de advertenties is gelogen. Dit is in feite geen offline spel en het werkt niet zonder internet. Zoals ik hierboven al zei, zijn er geen geforceerde advertenties, dus ik zie de reden ervoor niet echt.