Post by ovatbietedvi on Feb 10, 2022 3:42:39 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Teacher Simulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Teacher Simulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk ökar pengarna ▞▞▞
▞▞▞ Teacher Simulator 2022 version ▞▞▞
Fruktansvärd! Skulle inte låta mig spela!! Allt jag fick var en dum gul skärm och sedan står det "Tyvärr Lärarsimulatorn har slutat fungera" Om det inte var för det här mindre problemet skulle jag ge den ett 5-stjärnigt betyg men uppenbarligen inte
Teacher Simulator নৈমিত্তিক glg
Det här var så roligt men problemet jag har alltid glitching och har annonser men det är kul
den är bra 👍 men full av annonser jag kommer att föredra alla er om ni inte kan spela något spel med annonser så jag kommer inte att föredra dem eftersom det har annonser på varje nivå men de som kan leka med annonser jag föredrar verkligen dem och ta garanti på att de kommer att älska det här spelet
Gilla det
Inget annat än annonser Annons efter annons efter annons Bry dig inte
Det är ett okej spel men det finns för många annonser. Det är som att titta på lägg till eller titta på lägg till för att få pris... Det blir problematiskt ibland 😐
Den här appen är riktigt bra för att lära sig, men mängden annonser är fruktansvärd! Jag får alltid tillägg som; "gratis robux? Spela det här spelet!" Som att det är så irriterande!
Jag betygsätter det här spelet 5/5 ja det finns tillägg men du kan ha mycket kul med dig bör prova det här spelet 😁
Det är väldigt trevligt, det är ett intressant spel men spelet hänger efter en stund och det finns inget ljud så det kommer att bli tråkigt så kolla in det
Spelet i sig är inte dåligt, annonserna gör det dåligt. Det är cirka 3 annonser på 1 minut, det gör det tråkigt att spela. Spelet är också något buggat. Spelet behöver också wifi för att spela, det här spelet hade fått 4 stjärnor om det inte vore för annonserna, och för wifi.
Jag tycker att det här spelet är fantastiskt men y kan vara många fel och reklam!!
Trevligt👌
Det är bra men innehåller en massa reklam, jag hoppas att du kommer att lösa det problemet
Så många annonser
Inte riktigt bra alls och frågorna är dumma och lätta, kvaliteten är dålig liksom hur långsam den är och jag sitter på en Apple iPad som är riktigt bra men det här spelet är bara så långsamt och fläckigt och det fryser varannan sekund så Jag vet inte varför det här spelet är så långsamt och fläckigt när det är så enkelt och ja hejdå Åh och en sak till när jag försöker plocka upp folket med händerna upp, jag trycker då och det fungerar inte alls och du borde fixa det emidietly.
Spelet är trevligt men för många annonser och det är långt att laggy, tack för din tid
Spelet är trevligt men det har några märkningsproblem men det är ett riktigt bra spel.
Ladda inte ner det här spelet eftersom vi klickar på samla in än att automatiskt klickar på tredubbla pengar 💰 Jag gillar inte det och vi vill se lägget JUST HATE THIS SPEL😡😠😡😠😡😠😡👿👿💢🗯️💢
Jag kommer att ge detta fyra stjärnor ... eftersom det finns så många annonser ... Intressant spel förresten ..
Det är ok. Väldigt enkelt och bedövande. Men inget ljud och inget spektakulärt som motiverar kostnaden för $4 för den annonsfria versionen
Grafiskt om ganska dålig man försöker jobba på det och ge oss mer saker att göra på spelet annat än att det är ett bra spel
BEHÅ
Det här är ett bra spel men när jag trycker på samla in min lön visar det att jag är på många annonser
Lärarsimulatorn är det sämsta spelet någonsin eftersom det sparkade ut mig av vetskapen och det är för många annonser att det blir så tråkigt så ladda inte ner det
Perfekt för barn som gillar att vara lärare när de växer upp
Spelet är okej, jag ville lära mig mer bara genom att spela spel men jag kan inte ens göra det för när du övervakar hallarna och då måste du stoppa mobbaren så det är antingen du släpper dem och känner dig som en dålig person ELLER så har du att titta på ett tillägg bara för att låta dem antingen bli bedövade eller sprayade jag menar vad skolan förbluffar deras elever och några av frågorna vet jag inte ens svaren på så jag gav detta en 2 stjärna
Appen är trevlig men den har för mycket annonser som för många, seriöst för många, jag hoppade över annonserna varje gång det är irriterande att hoppa över annonserna men det som är bra är att spelet inte glittrar och spelet är också bra och jag kan inte radera boraden jag passerade alla testgrejer förutom att radera borad
Rise of Empires: Ice and Fire Strategie hgy
Bra spel men gör nej tack mer borta från tredubbla pengarna 😁
Trevligt spel och det är mindre reklam i det här spelet 😊
Det är bra
Roligt
Det här är ett trevligt spel men alla har inte internet hela tiden så det borde vara ett offlinespel och sedan för att göra något måste du titta på annonsen så blir det så tråkigt så försök och förbättra det
Det här spelet är bra men anledningen till att jag gav det bara 2 stjärnor eftersom jag inte kan stänga av mitt WiFi eftersom det är ONLINE men det finns ALLT FÖR MÅNGA ANNONSER.
Jag hade alla avsikter att ge detta en 5-stjärna, men eftersom varje gång jag vinner en nivå står det samla eller ×3 för att få mer, fortsatte jag att klicka på ta vad jag tjänade, men det fortsatte att ge mig ×3 i sin tur och tvingade mig att titta på en annons, och det tvingar mig att ta x3. Det ger alternativet att bara ta det belopp du tjänat men aldrig faktiskt låta oss gå utan annonsen. Så det är därför den fick 1 stjärna.
Jag gillar det här spelet men det är riktigt roligt men det finns så mycket reklam och det är så tråkigt att jag inte ens kan spela lite tid eftersom det finns så mycket reklam att jag ibland behöver vänta 5 minuter tills annonserna är klara och det är absolut absolut absolut. det är bokstavligen nonsens
Bäst att lära och leka för barn
Teacher Simulator Alkalmi ggg
JAG ÄLSKAR DET HÄR SPELET!
det var riktigt kul i början men jag insåg att jag gjorde samma sak på olika "nivåer" och annonserna också! Jag gav den 2 stjärnor f.Kr. av många annonser och nivåerna också
Tja, det är lite roligt och det kommer att lära dig hur man blir lärare. Jag älskar det och även för att jag får ringa till folk och låtsas som om de är riktiga, säg saker och betygsätt det
Detta har kommit till den punkt där du tittar på annonser för att använda rätt svar. Allvarligt?
Massor av tillägg uts irriterande Och att ta bort dem sina pengar 👎
BH jobat🦄🦄🐷
Det är ett roligt spel och du kan spela det hela dagen, det är ett fantastiskt spel
Det är ett bra spel men det finns en bugg som när du vill radera den stoppar dig och får dig ut ur spelet och sedan måste jag vänta tills buggen är över
FRUKTANSVÄRD!! Jag kan inte ens skaffa en ny outfit, eller göra något mot mobbaren för övervakningshallar eftersom det står "Ingen annons tillgänglig" eller "Inget nätverk försök igen senare" men det finns KONSTANT ANNONSER!!! Vänligen fixa det här problemet, för nu är det här spelet avinstallerat och 1 stjärna, väldigt mycket olyckligt.
Det är kul ja, men jag har ännu ett AD PROBLEM!!!!!!! DE BEHÖVER INGA FLER ANNONSER EFTER VARJE RUND. OCH VARJE GÅNG JAG VILL HA EN HUD ELLER ATT SPRAYA EN MOBBARE, STÅR DET INTE TILLGÄNGLIGT. men efter omgångar KOMMER DET POPPA UPP MED EN ANNONS!!!!!!!
Grafiken är bra, konceptet är bra, kontrollerna är bra. Det är annonserna som är problemet. Efter varje klass finns det en annons (kan hoppa över), efter varje dag på jobbet finns det en annons (kan hoppa över), och för att stjärnmärka en ny dag finns det en annons (ej överhoppningsbar) som du måste titta på annars kan du inte spela . Att internet måste vara på för spelet som inte borde behöva internet är äckligt. Eftersom konceptet, kontrollerna och grafiken fungerar bra kommer jag att ge det 3 stjärnor men det behöver definitivt förbättras totalt sett.