Post by skelorapadyl on Feb 4, 2022 15:04:04 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ DRAGON VILLAGE -city sim mania ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ DRAGON VILLAGE -city sim mania IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode uendelig primogems ▞▞▞
▞▞▞ DRAGON VILLAGE -city sim mania 2022 version ▞▞▞
Ikke bra grafikk og kjedelig
Dette spillet er et veldig bra spill
Jeg skal avinstallere dette spillet, det krasjer hvert minutt
På bildet står det at du kan krysse dragene, men når jeg prøvde å avle den, ruger den bare på en enkelt-type drage. Den gamle versjonen av dette er bedre fordi du ikke trenger å kaste bort så mange edelstener på å mate dragene. Dragene koster til og med edelstener! Uff er ikke så irriterende. #verste spillet noensinne
Den lille landsbyen jeg liker
Ok
dette er et bra spill og strategispill 🎮🎮 og funksjonen og takknemligheten var fin og det er dragespillet som er så fint
Fryktelig spill, kopi av dragon vale/city
Vi kan ikke passere nivå 145. Det kommer stadig til startskjermen. Kan du fikse dette problemet?
Det er morsomt og interaktivt, men har mange tillegg
vær så snill, du bør lage et annet alternativ for de som ikke kan kjøpe ting på nettet fordi jeg ikke kan kjøpe noe selv med kredittkortet mitt. spesielt vi i Nigeria.
den fortsetter å logge ut
det er dumt at du må betale 400 edelstener når du kommer på nivå 50, gå videre til nivå 100. Jeg brukte over 10 000 edelstener. Jeg oppgraderte Dragon's fordi før du ikke trengte å gjøre det.
Dragon City slår av, det er ikke engang bra :/
Det er ikke for dårlig ikke til bra det er inbitwen
Dette spillet er litt morsomt, men det er også bare å prøve å være Dragon City. Dragen trenger litt mer arbeid. Det er derfor jeg ga dette spillet 3/5 stjerner.
DRAGON VILLAGE -city sim mania Simulator gtei
Det er så lenge siden jeg sist spilte dette, så nå spiller jeg det igjen.... Håper å gi flere forbedringer
Du bør gi flere edelstener
Flott spill, men hvorfor lvl 11. Jeg kastet bort så mange edelstener på å få dragene mine til lvl 11 slik at jeg kan avle dem. Avfall
DRAGON VILLAGE- desa naga Simulasi say
Det er kult at du bør laste ned dette spillet også
Det er kjedelig, det er for barn og sett flerspiller. Hvis du gjør det, setter jeg 5 start og fortell vennene mine og familien at jeg vil dele det😐😐
Veldig bra spill, men VIP kommer ikke lett
DRAGON VILLAGE -city sim mania სიმულაცია xvoi
Det trenger for mange edelstener for å utvikle en drage til 5 nivåer, jeg har bare drager på fjerde nivå
DRAGON VILLAGE -city sim mania Simulation pbdw
Veldig dårlig spill, men drager er bra
Greit nok, men kampene er for enkle og fusjonen er fryktelig, men de to stjernene er for drageutseendet. Spillet er forferdelig😞😲😟😩
Sonic Dash - Endless Running Παιχνίδια arcade ahc
Spillet stopper hele tiden
Ingen problemer ønsket
Dumt vilt jeg kan ikke engang kjøpe der habitater fordi det er 30m n 22m hvis du kjøper det vil ta tid
hei dragon village for nå skal jeg gi dere alle en 1-stjerners anmeldelse hvorfor? fordi jeg vil ha den gamle dragelandsbyen ikke denne denne nye dragelandsbyen er som ledige helter, vær så snill, gå tilbake til den gamle dragelandsbyen hvor du bruker sopp til å angripe, kom tilbake til den jeg håper du kan lese dette og når du kommer tilbake til din strålende tilstand vil rangere det 5 stjerners ty
god min favoritt drage i char coul
Det er det eneste dragespillet som fungerer offline, ingen av de andre dragespillene fungerer offline og rock som dette elsker spillet.
Vakkert spill er noe